TESTIMONI SAYA SENDIRI SELEPAS MAKAN ALITHERA

TESTIMONI SAYA SENDIRI SELEPAS MAKAN ALITHERA | lama ni bila saya menjual dan berkongsi produk Alithera kepada rakan-rakan serta customer saya, kebanyakannya saya berpandukan kepada fakta kesihatan dan disokong testimoni orang ramai yang lebih awal telah mengamalkannya daripada saya.

Alithera ni sangat powerfull untuk memulihkan batuk-batuk dan segala masalah berkaitan peparu, dengan izin Allah jua. 

Selain kandungan Cendawan Susu Harimau, disokong pula dengan Tongkat Ali, Kurma Merah serta Inulin yang membuatkannya lebih bernilai.

Alhamdulillah...oleh kerana saya jarang sangat mengalami masalah batuk-batuk, saya kurang mengamalkan Alithera tetapi lebih fokus mengamalkan susu C2Joy (untuk masalah lutut saya) serta BerryMix (untuk mencerahkan mata saya).

Nak dijadikan cerita, malam sehari sebelum saya menyertai program TNDT, saya mengalami gejala batuk-batuk serta sakit tekak yang perit. 

Batuk-batuk sampai susah nak tidur dan ianya membawa kepada kesan letih pada esok paginya kerana kurang tidur lena.

Rasa risau datang, sebabnya program dah nak bermula, kalau tak join tiket burn pula 😂, dicampur pula dengan program yang melibatkan ramai orang, jadinya saya sedaya upaya usaha untuk pulihkan batuk ni supaya tak nak orang lain berjangkit.

Minum air banyak sudah, ubat batuk saya tak boleh ambil sebab nanti saya akan mengantuk sewaktu program, nak makan lozenges untuk sakit tekak pun tak masuk sebab saya tak suka rasa manis dia.

Jadinya saya ikhtiar makan satu sahcet Alithera sebelum keluar memandu pagi dari Shah Alam ke program di Cheras. 

Wow...selepas beberapa jam consume Alithera terasa bertenaga dan langsung tak mengantuk. Batuk pula berkurang dengan sangat drastik.

Macam tak percaya sebab selalunya kalau batuk je mesti saya cari ubat batuk mengantuk yang warna gelap tu 😅

Sewaktu program sedang dijalankan, saya rasa tak puas hati sebab batuk masih belum pulih sepenuhnya, saya buka koyak satu sachet lagi kemam on the spot Alithera dalam bilik seminar tu juga.

Alhamdulillah lepas tu batuk terus hilang..macam tak percaya, atas izin Allah jua.

Masa tu saya terfikir..."Patut la banyak testimoni Alithera ni berkaitan peparu dan batuk, hanya yang dah amalkan je yang betul-betul tahu"

Alhamdulillah..syukur masuk hari ke dua..batuk hilang sepenuhnya, gembira sangat sebab rasa bersalah kalau masih batuk-batuk kerana takut menganggu isteri, anak kecil, peserta-peserta TNDT 2.0 yang lain serta CEO yang sedang present di hadapan..

Alhamdulillah...Highly recommended..Sesiapa nak dapatkannya boleh roger2 je saya..diri saya bukti testimoni sendiri depan mata.

p/s : gambar sewaktu hari ke 3 selepas habis program TNDT, masa ni batuk-batuk dah pulih sepenuhnya, selera makan pun datang balik 😍


 

Comments

Popular posts from this blog

Colever | TDC

Skrub Badan Untuk Lelaki di Rawang

Colostrum Powder C2Joy Untuk Kesihatan Diri